پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3994
-
الف
+

اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «متولد ۶۵» آغاز شد

اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی در کشور کانادا آغاز می‌شود.

اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی در کشور کانادا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش عمومی فیلم سینمایی «متولد 65» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی محمدمهدی عسکرپور از تاریخ ۱۶ دسامبر برابر با ۲۶ آذرماه، به صورت همزمان در شهر تورنتو و مونترال آغاز می شود و پس از آن قرار است در دیگر شهرهای کانادا نیز روی پرده برود.

نمایش فیلم «متولد 65» در کانادا بر عهده «آریا پرسیس» و به مدیریت اجرایی پژمان هادوی است که پیش از این اکران بسیاری از فیلم های سینمایی را همزمان با ایران در کانادا اکران کرده است. پخش بین المللی فیلم نیز بر عهده الهه نوبخت و قرار است به زودی اکران اروپا با برنامه ریزی کامل آغاز شود.

این فیلم هم اکنون در سینماهای ایران روی پرده است و تاکنون توانسته به فروشی نزدیک به ١ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دست یابد.

«متولد ۶۵» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و تهیه کنندگی آن را محمدمهدی عسگرپور بر عهده داشته است.

فیلم درباره زوج جوانی است که برای تفریح دیگران را به اصطلاح «سر کار می‌گذارند»، مثلاً بدون اینکه قصد یا حتی توان خرید داشته باشند برای امتحان سوار ماشین بی.ام.و گرانقیمتی می‌شوند یا به سوپر مارکتی می‌روند و بعد از جمع کردن مقدار فراوانی جنس، فرار می‌کنند. ماجرا از جایی جدی می‌شود که این دو خود را به عنوان مشتری خانه‌ای گرانقمیت در خیابان فرشته در تهران جا می‌زنند و وقتی برای بازدید خانه می‌روند، صاحبِ خانه پسر را که به نام افشار شناخته می‌شود و نقش آن را پدارم شریفی بازی می‌کند با فرزند یک کلاه بردار اشتباه می‌گیرد و آن دو را در خانه حبس می‌کند.

پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی و آنا نعمتی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر